Kosmetyki Pulanna - pełen asortyment - hurt i detal.
zamów: e-mail: abapol@abapol.pl tel: 505 222 765.
teraz do każdego zamowienia 3 próbki gratis!:
kolagen do twarzy, do ciała, do włosów

Często zadawane pytania

1. Jakie są koszty wysyłki ?

paczka pocztowa priorytetowa  przy wpłacie na konto - 15 zł
paczka pocztowa priorytetowa za pobraniem - 16 zł
przesyłka kurierska przy wpłacie na konto - 17 zł
przesyłka kurierska za pobraniem - 19 zł
odbiór w paczkomacie inPost - 11 zł

2. Czy jest mozliwa wysyłka za granicę?
Tak, koszty są ustalane indywidualnie w zależności od wagi paczki i kraju dostawy.


3. Chciałbym płacić za zamówienie towary karta kredytową. Czy jest to możliwe i czy jest bezpieczne?
Tak, można zapłacić m.in. dowolna kartą kredytową poprzez system ”Dotpay.pl”. Płatność odbywa się na niezależnej szyfrowanej stronie operatora kart kredytowych. My ze swojej strony on-line widzimy dokonaną płatność, natomiast nie mamy podglądu w numer Państwa karty kredytowej.


4. Jak szybko następuje dostawa towaru?
Zamówiony towar wysyłamy  w przeciągu ok. 1-3 dni roboczych, liczonych od momentu uzyskania potwierdzenia zamówienia ( potwierdzenia zamówień złożonych za pośrednictwem formularza sklepu internetowego otrzymujemy on-line. Należy także doliczyć czas doręczenia przesyłki ( przesyłka kurierska - 1 dzień, paczka pocztowa priorytetowa - 1 do 3 dni, paczkomat 1-2 dni).


5. Czy muszę, aby dokonać zakupów rejestrować się w Waszym w sklepie internetowym?
Nie, nie jest to konieczne. Zakupów mogą również dokonywać nie zarejestrowani Klienci.

 
6. Nie chcę dokonywać zakupów automatycznych. Jak mogę inaczej złożyć zamówienie?
Zamówienia można złożyć także telefonicznie, faksem, e-mailem. Dane w dziale kontakt.

7. Czy realizujecie zamówienia hurtowe?
Tak, zamówienia powyżej 500 zł brutto są uznawane za hurtowe. W takim wypadku należy się z nami skontaktować i uzgodnić rabat. Wielkość rabatu jest uzależniona od rodzaju kupowanego asortymentu.

8.Mam konto w mBanku. Czy mogę płacić przelewem korzystając z opcji mTransfer?
Tak, jest to możliwe.

9. Mam problem z płatnością online. Co mam zrobić?
Jeżeli z jakichkolwiek  przyczyn nie udało się dokonać płatności online, to zawsze można przelać zapłatę za towar i przesyłkę na konto poniżej:

nr rach. 29 1140 2004 0000 3902 5870 1310
odbiorca: ABAPOL
ul. Wały Piastowskie 1/1103
80-855 Gdańsk
W tytule przelewu należy  podać nr zamówienia, który otrzymali Państwo w e-mailu potwierdzającym  złożenie zamówienia.

10. Czy można kupić towar osobiście?
Tak można. Nasza siedziba znajduje się w Gdańsku. Prosimy wczesniej o kontakt telefoniczny - 505 222 765.

Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Newsletter